تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
گزارش ساخت و ساز ساختمان طبقاتی چند منظوره

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۶/۱۵

گزارش ساخت و ساز ساختمان طبقاتی چند منظوره

(آشپزخانه، سالن غذاخوری، بایگانی، واحد های اداری)

به نقل از واحد مهندسی و نظارت ساختمانی بیمارستان آپادانا:

به علت فرسوده بودن ساختمان و تجهیزات آشپزخانه فعلی و ایراد های متعدد وزارت بهداشت و همچنین واحد بهداشت حرفه ای بیمارستان و اخطارهای مکرر سازمان محیط زیست ،هیئت مدیره محترم بیمارستان اقدام به ساخت آشپزخانه جدید در بیمارستان نمودند.

این ساختمان در ابتدا جهت  دو طبقه طراحی شده بود ولی با توجه به فضای لازم جهت واحد های امور اداری  طبقه سوم نیز به این پروژه اضافه گردید تا بتوان به عنوان بخش اداری و بایگانی حرفه ای استفاده نمود ،همچنین برنامه ریزی های لازم توسط مدیریت محترم جهت استفاده بهینه و اضافه نمودن محل فعلی واحد های اداری واقع در طبقه سوم به بخش های بستری جراحی زنان و مردان را در دستور کار قرار دادند.

ساختمان جدید آشپزخانه که در حال ساخت می باشد  با متراژ تقریبی هر سه طبقه 1000 مربع  جهت ،سیستم سرخانه های کانتینری،انبار،گاواژ ،سالن غذاخوری، بایگانی راکت و فعال ونیز دفتر اداری طبقه سوم شامل دفتر ریاست بیمارستان، مدیریت مالی ،کارگزینی و سایر واحد های اداری فعال پیش بینی شده است.

پیشرفت کار این ساختمان 60 درصد می باشد و امید است طی 3 ماه آینده به اتمام برسد، قابل ذکر است کلیه مراحل قانونی کسب پروانه ساخت از سازمانهای مربوطه نیز پیگیری و انجام شده است همچنین

این ساختمان ثبت استاندارد را نیز از سازمان مربوطه دریافت نموده است و به عنوان یک ساختمان آشپزخانه ی صنعتی در وزارت بهداشت شناخته شده است که نقش بسیار ارزنده ای در گردشگری سلامت استان باتوجه به اینکه بیمارستان مجوز  IPD را با موفقیت دریافت کرده است ایفا میکند  و پذیرایی از گردش گران سلامت را میسر می سازد.

در آخر لازم به توضیح است که اسکلیت این ساختمان تمام بتن می باشد و از بلوک های یونولیتی (Lika ) در دیواره های این ساختمان استفاده شده است و نیز آسانسور طبقات در مرحله  طراحی و اجرا می باشد.


 




fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا